Ik WIST gewoon dat jij de eerste was die zou reageren, wat ben je toch een lieverd !
Ik geloof dat het langzaamaan doordringt, maar wat wil je als je al vanaf half 6 naar dat staafje zit te turen ??? _________________ Mama van * (04-10-2004), * (30-12-2004) en SOUFIAN (17-11-2005)
Soufian is de liefste van allemaal !
Wat fijn voor je meissie, het begin is weer gemaakt, en net wat je zegt, 3x is scheepsrecht, dit komt vast helemaal goed!! Laat de komende tijd lekker passeren, geen gekke dingen en voordat je het weet ben je 12 weken.. Veel liefs en toitoi!
Jeanette _________________ Mamma van Sterre '97, Diede '99, * '04 en Maas 11-03-05
Geplaatst: Ma 07 Maart 2005, 21:40 Onderwerp:
Lieve Ilja,
De hele tijd zit ik al te kijken of je de test al gedaan had , ik heb nog niet echt gereageerd maar lees wel veel dus ook dat je de test zou gaan doen.
Helemaal te gek dat je zwanger bent!!!!!
GEFELICTEERDDDDDDDDDDDD
probeer er van te genieten!!
Liefs joset _________________ een laatste blik over mijn schouders, gewoon weg hier vandaan.........
Wat je al niet kan weten via de PC. Ik gun het je zo vandaar mijn snelle reactie. Fijn dat je het waardeert. Ik vind dat je genoeg rottigheid heb gehad in korte tijd. Ben heel blij dat je niet lang hoeft te wachten dat je weer zwanger bent. En nu moet het gewoon goed komen. En dat je al een tijd naar die test zit te kijken! Kan me helemaal voorstellen. Lijst die maar in! Leg deze naast je bed vanavond, voor als je wakker wordt en je het niet gelooft.
Zou nu maar online blijven, want je krijgt vast nog een hoop 'post'. Maar kan me ook voorstellen dat je het gaat vieren vanavond (wel zonder alcohol he? )
En ga nu niet te voorzichtig doen hoor, dat hoeft echt niet als alles goed is daarbinnen! Ga daar maar van uit!
Geniet ervan! Dat kan niemand je meer afnemen.
Liefs Christine
PS ik hoop je te volgen over 2 dagen (misschien overmorgen al een testje?????)
Geregistreerd op: Dec 14, 2004 Berichten: -91 Woonplaats: Zuid Holland
Geplaatst: Ma 07 Maart 2005, 21:43 Onderwerp:
Lieve Ilja,
Van mij ook harstikke gefeliciteerd!!! Heerlijk heerlijk heerlijk!!
Ik heb bij mijn positieve test ook wel 1000 x naar het staafje gekeken (en doe ik soms stiekem nog )
Geniet lekker van dit heerlijke gevoel.
Dikke kus Esmee _________________ * 23-12-04Mama van Finn 04-11-05
van harte meis, de komende weken zullen super spannend en onzeker zijn, maar het heerlijke gevoel dat er weer een klein mensje in je groeit zal toch overheersen meis!!
genieten,
Ook op dit lijntje wil ik je van harte feliciteren en je een hele goede zwangerschap wensen.
WEllicht ben ik niet dagelijks betrokken bij je... Ik probeer mezelf een beetje te beschermen, maar dat zul je wel snappen denk ik.
Ik vind het echt fijn voor jou en je man!!!
7x miskraam (5-11 wkn) 2002 en 2005
zoontje van 5, dochter bijna 4 met downsyndroom, herstelde hartafwijking en een leven vol mogelijkheden!
Elisa* na 17 wkn zw +dochter juni11
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar Pagina 1, 2, 3 ... 61, 62, 63Volgende
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls