Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Uw Reclame Ook HIER!!!!

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - slim jochie
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

slim jochie

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Kinderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
peetje
Gebruiker
Gebruiker

BerichtGeplaatst: Di 07 Februari 2012, 0:15    Onderwerp: slim jochie Reageer met quote

Ik ben leidster bij de Scouting, de jongste kinderen. Allemaal geweldige kinderen maar, 1 in het bijzonder. Tijdens de limonade en koek tijd kwam hij naast me zitten en zei luid en duidelijk zodat iedereen het horen kon, Sterre (dat is mijn Scoutingnaam) heeft een baby in haar buik. Niemand weet nog dat ik zwanger ben behalve dat slimme jochie. Ik zei hem dat hij meer wist dan mij en vroeg hem om het nog eventjes geheim te houden zijn antwoord, tuurlijk maar dan moet je het wel een keertje zelf gaan vertellen hoor. Ben nu 7 weken onderweg en het voelt nu allemaal goed. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ikke1991
Harde Kern
Harde Kern

BerichtGeplaatst: Di 07 Februari 2012, 11:38    Onderwerp: Reageer met quote

Hihi dat bewijst maar weer dat kinderen alles zeggen wat ze denken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Groetjes ikke

En trotse mama van een prachtig ventje! 20-09-2012 bevallen van onze zoon! Wat houden we van jou!
Naar boven
Babette
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Zo 16 September 2012, 13:44    Onderwerp: Reageer met quote

aaah wat lief Embarassed
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Ma 17 September 2012, 12:33    Onderwerp: Re: slim jochie Reageer met quote

peetje schreef:
Ik ben leidster bij de Scouting, de jongste kinderen. Allemaal geweldige kinderen maar, 1 in het bijzonder. Tijdens de limonade en koek tijd kwam hij naast me zitten en zei luid en duidelijk zodat iedereen het horen kon, Sterre (dat is mijn Scoutingnaam) heeft een baby in haar buik. Niemand weet nog dat ik zwanger ben behalve dat slimme jochie. Ik zei hem dat hij meer wist dan mij en vroeg hem om het nog eventjes geheim te houden zijn antwoord, tuurlijk maar dan moet je het wel een keertje zelf gaan vertellen hoor. Ben nu 7 weken onderweg en het voelt nu allemaal goed. Wink

Inmiddels ben ik op maandag 10-09-2012 trotse mama geworden van een prachtdochter Nienke Very Happy
Naar boven
Babette
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Ma 17 September 2012, 16:59    Onderwerp: Reageer met quote

oh wat heerlijk zeg en ook mooie naam !! Smile en nog gefeliciteerd. zo recentelijk Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Kinderen Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls