SiepG Actieve Gebruiker

|
Geplaatst: Za 14 Juli 2012, 23:28 Onderwerp: |
|
|
Dag Jolien,
Het is alweer even geleden sinds in heb ingelogd, vandaar deze late reactie op je bericht,
Begrijp ik het goed dat je er wel echt zwanger was, toen het bloedverlies begon?
Bij mijn miskramen (2 natuurlijke) begon ik vanzelf te bloeden, eerst weinig en de dag erna steeds meer, ook met buikkrampen. Totdat ik alles verloren was, toen hielden de krampen op. Ook het bloedverlies was met een paar dagen over.
BIj de laatste miskraam kwam de gewone menstruatie ook al weer na een week op twee op gang. Dat leek mij erg vroeg, wat ik erg verwarrend vond.
Als je bij de gyn bent geweest voor een echt (ik neem aan inwendig), dan lijkt het me dat ze kan vertellen of je baarmoeder schoon is. Maar wie weet vergist hij/zij zich en zit er nog wat, wat er dus uit moet.
Maar gezien de tijd die er tussen zit, lijkt het me aannemelijk dat het gewoon je menstruatie is.
Na mijn laatste miskraam bleken er nog wat stolsels in mijn baarmoeder te zitten. De gyn waarschuwde me al dat ik een flinke menstruatie zou krijgen. En inderdaad, zo erg had ik het in jaren niet meer meegemaakt. Als het bij jou ook erger was dan normaal, zou dit het kunnen zijn.
Maarrr... als je echt twijfelt, kun je natuurlijk altijd weer een afspraak maken met de gyn.
Succes met alles! _________________ * 23 Feb 2011 (8,5 weken)
* 26 Juni 2011 (7 weken)
* 15 mei 2012 (ca. 6 weken) |
|