Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Of het nu is voor thuisgebruik, voor hosting van grote omgevingen of voor complete racks: AS Hosting is je beste keus. ...

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - ben ik ongesteld?
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

ben ik ongesteld?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jolien
Gast

BerichtGeplaatst: Do 28 Juni 2012, 14:18    Onderwerp: ben ik ongesteld? Reageer met quote

hallo,

ik heb een vraagje...
op 22 mei begon de dag met roze bloedverlies en de volgende morgen toen ik opstond had ik krampen en veel bloedverlies. dit hield een week aan en toen is het 3 dagen gestopt.
daarna begon het opnieuw op 30 mei, toen ik op 10 juni een grote klonter (vruchtje weet het niet zeker) verloor. daarna ben ik naar de gyn geweest en ze zag niets meer en het bloeden hield vrijwel direct op.
toch hebben ze mijn bloed gecontroleerd en hcg stond op 50 de week erna moest ik terug om bloed te geven en toen stond hcg op 60 maar had geen bloedverlies meer...
dan heb ik op 23 juni heel veel bloedverlies gehad 24 juni en 25 juni ook nu heb ik nog steeds bloedverlies.
zouden dit mijn maandstonden kunnen zijn of niet? ondertussen is het hcg naar 27 gezakt.
Naar boven
SiepG
Actieve Gebruiker
Actieve Gebruiker

BerichtGeplaatst: Za 14 Juli 2012, 23:28    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Jolien,

Het is alweer even geleden sinds in heb ingelogd, vandaar deze late reactie op je bericht,

Begrijp ik het goed dat je er wel echt zwanger was, toen het bloedverlies begon?
Bij mijn miskramen (2 natuurlijke) begon ik vanzelf te bloeden, eerst weinig en de dag erna steeds meer, ook met buikkrampen. Totdat ik alles verloren was, toen hielden de krampen op. Ook het bloedverlies was met een paar dagen over.
BIj de laatste miskraam kwam de gewone menstruatie ook al weer na een week op twee op gang. Dat leek mij erg vroeg, wat ik erg verwarrend vond.

Als je bij de gyn bent geweest voor een echt (ik neem aan inwendig), dan lijkt het me dat ze kan vertellen of je baarmoeder schoon is. Maar wie weet vergist hij/zij zich en zit er nog wat, wat er dus uit moet.
Maar gezien de tijd die er tussen zit, lijkt het me aannemelijk dat het gewoon je menstruatie is.

Na mijn laatste miskraam bleken er nog wat stolsels in mijn baarmoeder te zitten. De gyn waarschuwde me al dat ik een flinke menstruatie zou krijgen. En inderdaad, zo erg had ik het in jaren niet meer meegemaakt. Als het bij jou ook erger was dan normaal, zou dit het kunnen zijn.

Maarrr... als je echt twijfelt, kun je natuurlijk altijd weer een afspraak maken met de gyn.
Succes met alles!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls