Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Uw Reclame Ook HIER!!!!

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - Snel zwanger na miskraam
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

Snel zwanger na miskraam
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
svm
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Ma 09 Maart 2009, 20:45    Onderwerp: Snel zwanger na miskraam Reageer met quote

Hallo,

ik ben een moeder van een zoontje van 19 mnd. In dec 2008 kwamer we erachter dat ik zwanger was van ons tweede kindje. In sept zou ik uitgerekend zijn, maar helaas 3 wk geleden kreeg ik te horen, dat ons kindje niet meer leefde. In het ziekenhuis ben ik eraan geholpen en lichaamelijk gaat het goed met me.

Wat ik graag zou willen weten wat de ervaring bij andere vrouwen is wat betreft (snel) zwanger worden na miskraam.

Ik hoop op reactie's.

Groetjes en bedankt,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vlindertjes
Gast

BerichtGeplaatst: Ma 09 Maart 2009, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Wat vervelend voor je zeg! Heel verdrietig!
Men zegt dat je na een miskraam op je vruchtbaarst bent en dat je dus over het algemeen vrij snel weer zwanger raakt naar een miskraam.
Dit wetende besloten wij na onze miskraam (7,5wk) in december meteen weer verder te gaan om onze droom te verwezenlijken. 25 januari had alweer een positieve test in mijn handen, mijn geluk kon niet op. Helaas eindigde ook deze zwangerschap na 7,5 weken in een miskraam. Heel veel verdriet in zeer korte tijd dus. Na de tweede miskraam hebben wij besloten lichamelijk en emotioneel even wat rust te nemen. Het heeft zo'n impact gemaakt. Een derde miskraam trekken wij nu echt even niet.
Ik hoop voor jullie dat je heel snel weer zwanger mag raken en dat het deze keer wel goed mag gaan!
Welke keuze je ook maakt, als je het vanuit je hart doet, maak je altijd de juiste keuze.
X
Naar boven
mariekeh
Bestuur
Bestuur

BerichtGeplaatst: Ma 09 Maart 2009, 22:22    Onderwerp: Reageer met quote

Bij mijn eerste zwangerschap was ik meteen de eerste keer al zwanger. ik dacht dat een nieuwe zwangerschap snel zou volgen maar dit duurde helaas 9 maanden en dit ging ook mis en nu weer 10 maanden verder.

Ik vertel je ook liever dat je na een mk snel zwanger bent, maar helaas gebeurd dat niet bij iedereen en ik heb er ook erg veel moeite mee gehad dat ik niet weer zwanger raakte.

Daarom vertel ik het ook, want dit heeft het voor mij heel moeilijk gemaakt omdat ik dacht dat het wel weer snel raak zou zijn.
Elk lichaam is anders en ik ken genoeg verhalen van mensen die voor hen eerste kind lang bezig geweest en van de 2e waren ze zo zwanger. DUs ik denk dat er geen pijl op te trekken is....

WAs je snel zwanger van je zoontje en dit kindje dat geeft misschien ook een indicatie...

IK begrijp dat het moeilijk is om dit te lezen en dat je het misschien helemaal niet wil horen. MAar het heeft het voor mij zoveel moeilijker gemaakt door te denken dat ik snel zwanger zou zijn, dan is dat namelijk ook zo'n domper als het dan toch nog lang op zich laat wachten!

Sterkte meid!

X Marieke
Roos82
Elite Gebruiker
Elite Gebruiker

BerichtGeplaatst: Di 10 Maart 2009, 14:22    Onderwerp: Reageer met quote

het is verschillend. ik ben op 4 oktober getrouwd, en 6 november had ik al een positieve test in mijn handen. Jammer genoeg is dit na ongeveer een anderhalve week misgegaan, gelijk erna (± 5 weken na mijn ma) had ik weer een positieve test toen. volgens de berekening van mijn arts was ik direct na de ma zwanger. Tja en nu, ik heb bewust gewacht ik was er denk ik nog niet aan toe. dit cyclus hebben we flink geklust. ik kan en mag 23 maart testen...

Dus het kan zijn dat je snel weer zwanger bent, maar het hoeft niet.

mama van Rüzgar 16-11-2009 en
twee vlinders *november 08 *januari 09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Stéphanie
Senior Gebruiker
Senior Gebruiker

BerichtGeplaatst: Di 10 Maart 2009, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ons eerste kindje ben ik verloren aan 9 weken ... curritage gehad.
Na 2 maanden opnieuw geprobeerd en na 2 maanden was ik weer zwanger van ons zoontje.
Wij hebben nog 2 maanden gewacht op aanraden van mijn gyn. om mijn lichaam
eerst wat 'rust' te geven en zodat mijn baarmoeder helemaal schoon is.
Mijn cyclus was ook weer snel zoals gewoonlijk ...

Lani* - +8/8/2005-10/8/2005° - Louis - 3/9/2006° - Hélena - 12/11/2007°
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail Bekijk de homepage MSN Messenger
Gast

BerichtGeplaatst: Ma 06 April 2009, 15:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo,

Ik had eind november zelf een missed abortion op 9 weken. Mijn cyclus kwam na de curretage snel terug op gang en nu ben ik sinds eind februari terug zwanger. Het kan dus best rap gaan!
Ik heb zelf wel ondervonden dat het niet gemakkelijk is om de moed er steeds in te houden. De maanden dat het niet lukte was ik toch erg teleurgesteld.
En ook nu het toch gelukt is voelen we ons nog erg onzeker. We proberen wel te genieten van elke dag die we goed zijn doorgekomen.

Ik wens je veel succes toe, vertrouw er maar op dat je lichaam weet wanneer de tijd rijp is!

Tinneke
Naar boven
Lisje
Elite Gebruiker
Elite Gebruiker

BerichtGeplaatst: Ma 06 April 2009, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Hi,

Mijn eerste zwangerschap was al na 2 maanden na het stoppen met de pil. Deze is gestopt met 6 weken en met 9 weken had ik de MK. Wij hadden besloten even rust te nemen en na 7 maanden gingen wij het weer proberen en toen was ik na 4 maanden zwanger. Ook deze zwangerschap is helaas mis gegaan met 9 weken (hartje hebben we wel met 8 wkn zien kloppen) en toen ben ik gecurreteerd. Hierna had ik na 2 maanden alweer een positieve test in handen en nu ben ik dus 8 weken zwanger.

MIjn vriendin heeft er een jaar over gedaan na de curretage maar die heeft wel een mooie gezonde zoon op de wereld gezet. Het is dus echt niet te peilen, iedereen steekt wat dat aan gaat anders in elkaar.

Succes in ieder geval en ik zou eraan beginnen wanneer jij er klaar voor bent. Het is lichamleijk en geestelijk een grote klap zo'n verlies.

Liefs,
Lisette

Alleen geregisteerde gebruikers kunnen linken zien op dit Forum!
U kunt hier registred of enter op het forum!
Naar boven
FARIDA
Gast

BerichtGeplaatst: Wo 29 April 2009, 22:55    Onderwerp: MISKRAMEN Reageer met quote

HOY IK HEB 3 MISKRAMEN ACHTER DE RUG DE LAATSTE WAS VORIG JAAR JUNI DAARVOOR HAD IK EEN CORTAGE OP 8 WEKEN IN APRIL EN DAARVOOR IN NOVEMBER OP 6 WEKEN EEN SPONTANE MISKRAAM NU 11MAAND LATER BEN IK NOG ALTIJD AAN HET PROBEREN ZONDER RESULTAAT IK HEB WEL 3 GEZONDE KINDEREN MET EEN KEIZERSNEDE OP HET WERELD GEZET Smile IK WOU NOG VOOR DE LAATSTE KEER EENS GENIETEN VAN DE ZWANGERSCHAP MAAR IK BEN NU EEN BEETJE MIJN HOOP AAN HET OPGEVEN IK WEET NI WAT IK MOET DOEN IK WAS ER DEPRESIEF VAN GEWORDEN OOK AL HEB JE AL KINDEREN HET BLIJFT ONGELOOFELIJK PIJN DOEN HET IS ALS OF JE EEN KIND VERLIEST DIE JE JAREN HEBT OPGEVOED ZO VOELT HET BIJ MIJ AAN. IK WENS IEDEREEN HET ALLERBESTE TOE EN MOGE ALLAH ONS ALLEN HEEEEEL VEEEEEL GEDULD GEVEN AMIEN
Naar boven
Jennifer
SMS Sponsor
SMS Sponsor

BerichtGeplaatst: Do 30 April 2009, 9:35    Onderwerp: Reageer met quote

Lieve Amien,

Het beste advies wat ik je kan geven is de hoop nooit op te geven!

En wat mij goed helpt is om steun te halen uit mijn geloof (GOD) door om kracht, geduld en wijsheid te vragen.

Geduld bij het zwanger worden....Kracht om de miskraam te verwerken en Wijsheid om mijn hoofdje rust te geven wanneer ik vraag WAAROM.

Liefs Jen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Lisje
Elite Gebruiker
Elite Gebruiker

BerichtGeplaatst: Do 30 April 2009, 16:10    Onderwerp: Reageer met quote

Hi,

Heel mooi gezegt Jen ....

Lis

Alleen geregisteerde gebruikers kunnen linken zien op dit Forum!
U kunt hier registred of enter op het forum!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls