Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Uw Reclame Ook HIER!!!!

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - Geef de moed en de hoop niet op!
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

Geef de moed en de hoop niet op!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lexi
Actieve Gebruiker
Actieve Gebruiker

BerichtGeplaatst: Do 19 April 2012, 19:28    Onderwerp: Geef de moed en de hoop niet op! Reageer met quote

Hallo,

Kort even schetsen wat mijn situatie is. Ik heb een zoontje (bijna 4) met een perfecte zwangerschap. Toen 3 miskramen (nov - mei - jan) en dan weer zwanger en nu een flinke en gezonde dochter van 4 maanden!
Sommigen weten misschien nog dat ik hier mijn verhaal (verhalen) heb gedaan en hier vaak troost, moed en een luisterend oor heb gezocht! Zonder deze site had ik het niet gered denk ik!
Ik ben tijdens mijn laatste zwangerschap hier niet meer geweest, beetje bang om het lot te tarten laat ons zeggen. Maar nu alles dik in orde is, wilde ik de mensen die hier nog steeds zitten (jammer genoeg!) laten weten dat er nog altijd hoop is! Bij ons vond men ook geen oorzaak en werkelijk alles werd getest!
Ik wil gewoon zeggen: hou vol... en ja, ik weet goed genoeg dat dit sneller gezegd is dan gedaan en eens het wondertje er dan toch is, was het het allemaal waard.

Dikke kus aan iedereen. En ook bedankt voor jullie steun!!!
Lexi
jeroky
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Vr 20 April 2012, 9:51    Onderwerp: toch nog hoop. Reageer met quote

Jeetje wat een hoopvol verhaal.
Is er dan toch nog hoop voor mij?
Mede door jou geef ik na 2 miskramen en nog steeds kindloos te zijn de hoop toch nog niet op!

Veel liefs Joyce
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Fluiseke
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Vr 22 Juni 2012, 22:23    Onderwerp: Hier eindelijk ook goed nieuws! Reageer met quote

Hoi allemaal

Na 4 miskramen ben ik 6 april eindelijk bevallen van een gezond zoontje. Ik heb veel verdriet gehad en vaak gedacht aan opgeven. Na 3 miskramen bleek ik drager te zijn van een gebalanceerde translocatie. De kans op een miskraam is daardoor erg hoog. Na de 4de miskraam kon ik niet meer, ik was op. Maar wonder boven wonder werd ik meteen na die miskraam zwanger. Na een bange zwangerschap en telkens een beetje meer hoop op een goede afloop ben ik een HEEL trotse mama van een superlief zoontje Very Happy

Lexi, wat ben ik zo blij om te lezen dat jij ook eindelijk het geluk hebt!

Ik heb ook veel steun gehad op deze website en daarom wil ik dit positief nieuws posten en hopen dat ik zo een beetje hoop kan geven aan lotgenoten.

Groetjes aan jullie allemaal!
Naar boven
heleen
Actieve Gebruiker
Actieve Gebruiker

BerichtGeplaatst: Vr 29 Juni 2012, 13:08    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi ik las jullie verhalen over het eindelijk goed gaan van een zwangerschap na herhaalde miskramen. Ik wil die van mij ook graag delen.

Na een hele lange tijd vol van verdriet en tegenslag hadden wij de moed opgegeven. We hadden 9miskramen gehad waarvan 1 2ling zwangerschap. We zaten bij een kliniek om het laatste gedaan te willen hebben voor we echt zouden stoppen. We werden ineens niet meer zwanger en we waren volop in het rouwproces van kinderloos blijven eingenlijk waren we er al een beetje aangewent. Dit jaar was ik ineens weer overtijd en besloten we toch maar een test te doen eingelijk meer zo van het zal wel. Ik schrok me rot hij knalde van de test af de 2de streep. Ik ben gelijk begonnen met fragmin spuiten ascal slikken en progesteron opsteken en kan vertellen dat ik in okt ben uitgerekend nu dus 23weken zwanger. Ik hoop dat door deze verhalen anderen weer wat moed kunnen vinden al had ik zelf vaak zoiets van ja maar dit wil niet zeggen dat het bij ons ook lukt.
Naar boven
SiepG
Actieve Gebruiker
Actieve Gebruiker

BerichtGeplaatst: Za 14 Juli 2012, 23:10    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kijk vaak ook op anders fora (zwangerschapspagina bijv.), maar uiteindelijk kom ik altijd weer hier terug. Dit forum 'voelt' gewoon beter.
En dus.. na lange tijd besloot ik eindelijk weer eens naar dit forum te komen. Gewoon weer even kijken.

Het doet me goed om te lezen dat jullie wens, zelfs na herhaalde miskramen, toch nog is uitgekomen.
Na drie miskramen staat er voor ons aan het einde van deze maand een hysteroscopie op de agenda. De arts noemt dit voor ons een laatste (zeer kleine) kans op een antwoord. Verder onderzoek wordt er niet gedaan. Een gebrek aan progesteron waar je op verschillende fora zoveel over leest, heeft hij niet eens genoemd. Misschien dat ik er na dit onderzoek wel naar vraag.

Heleen, wat was bij jou de diagnose? Jij hebt blijkbaar ook spuiten en pillen/capusles??

Ik merk dat bij de mij de hoop nu serieus aan het wegebben is. Je weet dat het nog best kan, maar pfff.... waarom moet het toch zo moeilijk zijn....?!
Verhalen als die van jullie geven me dan toch weer een beetje hoop!
Naar boven
heleen
Actieve Gebruiker
Actieve Gebruiker

BerichtGeplaatst: Za 11 Augustus 2012, 13:34    Onderwerp: Reageer met quote

Siepg ik herken het dat de hoop op een kindje steeds kleiner wordt.
Bij het bloedonderzoek kwam uit dat mijn stolling te hoog was dus
moest ik bloedverdunners gaan spuiten en ascal gaan slikken
Maar dit was niet voldoende want een goede zwangerschap bleef uitt
en mijn gyn geloofde niet in progesteron. Ik ben toen opzoek gegaan
naar een kliniek in nederland die hier wel in geloofde en met positief
resultaat. Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap heb.
Als je nog vragen heb stel ze gerust
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls