Kimi Nieuwe gebruiker

|
Geplaatst: Vr 15 Juni 2012, 14:11 Onderwerp: Gek van de twijfels |
|
|
Hallo allemaal,
Ik lees al bijna een jaar mee op dit forum. Helaas. Vorig jaar juli heb ik een missed abortion gehad met 16 weken zwangerschap. Het was afschuwelijk en ben er nog steeds kapot van. Ik mis mijn zoontje enorm en het voelt nog steeds onwerkelijk. Net alsof het niet mij is overkomen.
We hebben al twee gezonde kinderen, een dochter van zeven en een zoon van twee jaar. Meteen na de miskraam waren we er zeker van dat we toch weer voor een volgende zwangerschap wilden gaan. Maar omdat ik de miskraam goed wilde verwerken, wilde ik niet opnieuw proberen zwanger te raken voor de uitgerekende datum.
Goed, daar hebben we op gewacht en een aantal maanden geprobeerd. Elke maand had ik een teleurstelling, maar werden ook mijn twijfels groter. Mocht ik nu zwanger raken, dan is mijn zoon drie als het kindje geboren wordt. Dan kan hij waarschijnlijk zonder middagslaapje en wordt alles steeds makkelijker, maar met zo'n klein kindje erbij, beginnen we weer van voor af aan.
Ik word gek van al die twijfels. Ik voel me zo leeg en mis ons kleintje zo erg. Maar zal het niet veel te druk worden met drie kindjes. Mijn verstand en gevoel staan recht tegenover elkaar. Daarnaast ben ik ook bang voor nog een miskraam. En ook is er de angst dat ik niet meer zwanger kan worden. Maar om deze periode van mijn leven af te sluiten met een miskraam, dat doet me ook zo'n pijn.....
Liefs,
Kimi |
|