Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Of het nu is voor thuisgebruik, voor hosting van grote omgevingen of voor complete racks: AS Hosting is je beste keus. ...

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - toch miskraam
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

toch miskraam

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lief
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo 06 Juni 2012, 17:05    Onderwerp: toch miskraam Reageer met quote

Was ik gister nog onzeker of het echt echt een miskraam was, vandaag heeft mijn lichaam het wel aangegeven. Mijn lichaam is nu bezig en ik verlies best wat bloed.
Ik voelde me zo belangrijk toen we wisten dat ik zwanger was, nu voel ik me alleen maar leeg en weet ik niet goed hoe me te gedragen.
Ik voel alleen een heleboel pijn en verdriet.
Het vervelende is ook nog dat ik de afgelopen weken alleen maar vervelende dingen mee maak.
Ik zit thuis vanwege een burn out, ben mijn baan daarna op een hele vervelende manier verloren, er was gezeik over de ziektewet wel of niet in en nu dit.

We willen het heel graag en zijn ook al even bezig.
Weet iemand hoe snel je cyclus weer op gang komt na een mk?
Ik hoor het graag...
Zit er even doorheen.
Mijn man verwerkt het op zijn eigen manier, is veel rationeler, maar dat kan ik nu nog even niet zijn.
Alvast bedankt voor de reacties, ik duik mijn bed in met een warme kruik....
Liefs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Stien
Gast

BerichtGeplaatst: Wo 06 Juni 2012, 19:10    Onderwerp: Reageer met quote

Lieve Lief,

Je bent sowieso belangrijk!!!
En je verdriet en gevoelens mogen er allemaal zijn. Een miskraam ís verdrietig, helemaal als je samen al een tijd naar een zwangerschap verlangt en er mee bezig bent.
Geef je zelf de tijd en praat erover met je man en/of anderen. Het geeft niet dat hij er anders instaat, vertel elkaar als het kan wat je voelt en denkt en geef elkaar de ruimte.
Zo te horen heb je veel moeilijke dingen tegelijk, goed om daar over te praten!

Je cyclus kan na een miskraam best vlot weer op gang komen. Gemiddeld wordt je binnen 4 tot 6 weken weer ongesteld en als je gewoon gezond bent en er verder niks bijzonders is mag je weer zwanger worden zodra jullie het daar aan toe hebben.
Sommige vrouwen zijn direct weer zwanger, nog voor ze weer ongesteld zijn geworden, bij anderen duurt het wat langer. Je kunt zelfs nu een verhoogde kans op een zwangerschap hebben (na een miskraam), heb ik me door de gyn. laten vertellen.
Waarschijnlijk heb je als de bloeding gestopt is nog een controle echo. Stel dan ook gerust al je vragen.

Voor nu heel veel sterkte!!!
Liefs,
Stien
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Vr 08 Juni 2012, 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

lieve stien,
Bedankt voor je bericht. Het voelt fijn dat iemand zegt dat het verdriet er mag zijn. Ik ben vaak te streng voor mezelf en laat het niet toe maar inderdaad, ik moet het wel een plekje geven.
Het zwangerschapshormoon was gedaald maar niet naar een punt dat het al weg was dus moet weer naar het ziekenhuis volgende week voor een controle bloedprik.Mocht het dan niet gedaald zijn gaan ze kijken of ik een pil moet slikken die het nog meer op gang brengt. Over een echo hebben ze het niet meer gehad dus misschien de volgende keer maar even vragen.
Het is erg fijn om met mensen in contact te zijn die je verdriet als geen ander begrijpen.
De gyn zei ook dat na een miskraam je meer kans op een goeie zw schap hebt dus daar put ik hoop uit.
Bedankt voor je antwoorden,
Liefs
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls