Gedicht van Stéphanie
 • Startpagina • Contact • Fotoboek • Instellingen • Forums • Inloggen • 
Of het nu is voor thuisgebruik, voor hosting van grote omgevingen of voor complete racks: AS Hosting is je beste keus. ...

Platform voor Miskramen: Forum

Platform voor Miskramen :: Bekijk onderwerp - Verscheurd
  •  Forum   •  Faqs   •  Zoeken   •  Leden Lijst   •  

•  Hoofd Pagina  •  Gebruikers Groepen   •  Profiel   •  Prive Berichten  •  

Verscheurd

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Shendari
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker

BerichtGeplaatst: Vr 29 Juni 2012, 20:32    Onderwerp: Verscheurd Reageer met quote

Hoi allemaal.

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen...
Mijn hoofd is leeg en vol tegelijk, dus nogal lastig...

Afgelopen woensdag heb ik een testje gedaan omdat ik al 4 dagen over tijd was.
Ik vermoedde dat het nog een soort van bijwerking was van de pil waar ik in maart mee ben gestopt. Ik kreeg meteen mijn normale cyclus van 28 dagen in april, en ook in mei.
Maar deze maand was dat dus niet het geval. Maar ik dacht dat mijn lichaam misschien nog enigzins aan het ontpillen was.

De test bleek positief! Een enorme schok (blijdschap) ging door me heen. Wauw. Zwanger. Wauw... wat fantastisch!! Wat snel! Ik kon nergens anders meer aan denken. Ik besefte me wel meteen dat het ook nog enorm pril was, en dus nog fout kon gaan. Op de een of andere manier had ik dat gevoel ook.

Mijn gevoel zat er dus niet naast Sad Vandaag is mijn miskraam op gang gekomen.
Vanochtend kreeg ik enorme menstruatie krampen, en ging naar het toilet. En jawel.
Bloedverlies. Meteen de VK gebeld, maar kon verder ook niks doen voor mij.

Ik wist nog maar 2 dagen dat ik zwanger was, en het is gewoon al weer voorbij.
Ik had niet verwacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben, maar ik voel me compleet verscheurd, verdrietig en boos.

Zoveel emoties de afgelopen 2 dagen, dat het me bijna te veel wordt. Van het ene uiterste naar het andere...

Probeerde wel moed te verzamelen om maar even lekker de stad in te gaan vandaag, en iets leuks voor mezelf te kopen. Maar het leek alsof alles baby-gerelateerd was. Waar ik ook keek. Ben dus met nog meer verdriet thuis gekomen en met lege handen Sad

Life goes on, en het komt vast ook wel weer goed, maar voor nu voel ik me ontzettend rot.

Thanks voor het lezen alvast. Het voelt fijn om het van me af te schrijven en wetende dat iedereen hier hetzelfde heeft meegemaakt.

Groetjes,
Eline.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ikke1991
Harde Kern
Harde Kern

BerichtGeplaatst: Ma 02 Juli 2012, 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Shendari,

ookal was je zwangerschap nog pril, dat maakt het niet ineens minder verdrietig als het mis gaat. Ik heb vorig jaar oktober een miskraam gehad met ong. 6 weken. ik wist het net een week en toen ging het mis. hoe kort ik het ook wist, ik was er helemaal kapot van. ik snap je helemaal.

maar even een heel andere vraag: weet je wel zeker dat het echt een miskraam is? natuurlijk zijn veel menstruatiekrampen en bloedverlies geen goed teken (ik had hetzelfde) maar bij mij is het echt vastgesteld dmv een echo dat ik een miskraam had. wil je geen valse hoop geven en de kans is helaas wel groot dat het mis is gegaan zo aan je verhaal te horen... maar ga je nog bij de verloskundige langs zodat ze ook kan kijken? ten eerste kan ze dan vaststellen dat het een mk is, ten 2e is het belangrijk dat je baarmoeder na een miskraam weer 'schoon' is. ik ben 2 weken na mn mk langsgeweest voor nacontrole.

succes en veel sterkte gewenst, en ik weet dat het moeilijk klinkt, ik geloofde na mn mk niet dat ik ooit nog zwanger zou worden maar ik ben in januari zwanger geworden en alles gaat harstikke goed, ben al bijna 26 weken.
het kan dus echt! veel sterkte en succes,

liefs ikke

En trotse mama van een prachtig ventje! 20-09-2012 bevallen van onze zoon! Wat houden we van jou!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Di 03 Juli 2012, 13:50    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Ikke!

Thanks voor je lieve antwoord Smile

Ik heb 19 juli nog een afspraak bij de VK, die laat ik staan, voor de zekerheid inderdaad om na te gaan of alles schoon is.

Ik heb 3 dagen lang enorm veel bloedverlies gehad gepaard met vreselijke krampen.
Vandaag is het eindelijk minder geworden en heb ik ook geen pijnlijke borsten meer.

Ik hou zeker goede hoop op een volgende poging. Immers gebeurd het vrij vaak, na een eerste zw.

Succes met je zwangerschap verder! Ben helemaal blij voor je!! Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie   Printer vriendelijke versie    Platform voor Miskramen Forum Index -> Miskramen Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar:   
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls